Connect with us on Facebook :)

By. HackingUniversity Get this Widget :)

الخميس، 18 أبريل 2013

احلى نكت - احلى نكت مضحكة

,

احلى نكت - احلى نكت مضحكة - احلى نكت 2013

احلى نكت


واحد ندل ابوه طرده من البيت وهو خارج كتب
على باب البيت "المعهد اليهودى" :D


مسطول داخل بيته الساعة 2 بالليل
اخته فاتحتله الباب قالها كنتى فين يا فاجره لحد دلوقتى !!


واحد بيقول لخطيبته انا مش غنى ولا عندى فيلا ولا مرسيدس زى عمرو
بس بحبك من قلبى .. قالتله وانا كمان بس احكيلى اكتر عن عمرو :D


واحد بيقول لصاحبه شايف الست اللى هناك دى 
قاله اه قاله بتضرب جوزها كل يوم بالجزمة
صاحبه قاله وعرفت منين يا ابو العريف ؟ قاله ما انا جوزها XD


صعيدى كسب مليون جنيه خافوا يقولوله يموت من الصدمة
العمدة قالهم انا سيبونى انا اللى هقوله
العمدة قاله تعمل ايه لو كسبت نص مليون جنيه يا محمدين
قاله اديك نصهم يا عمدة .. العمدة مات ♠


واحدة رايحه تشترى بغبغان الراجل بيقولها البغبغان ده جامد
ترفعى رجليه اليمين يغنى لاليسا ترفعى رجله الشمال يغنى لعمرو دياب
قالتله ولو رفعت رجليه الاتنين .. البغبغان رد عليه وقالها هقع يا روح امك :D


0 التعليقات to “احلى نكت - احلى نكت مضحكة”

إرسال تعليق

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

احلى النكت

Copyright © 2012 | | تصميم : Blogger Templates