Connect with us on Facebook :)

By. HackingUniversity Get this Widget :)

السبت، 15 يونيو 2013

احلى النكت - احلى نكت جديدة

,
احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدةاحلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت 2014 - احلى نكت جديدة
احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت - احلى نكت 2013 - احلى نكت 2014 - احلى نكت - احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدة - احلى نكت جديدةاحلى نكت جديدة

احلى نكت جديدة


واحد فتح محل غاز فجر 3 انابيب دعاية XD


مرة واحد راح حب .... طلع مطحون 0.0


واحد بخيل ابنه بيقول بابا انا حلمت انك اديتنى عشرة جنيه
قاله طب رجعهم انا كنت بهزر معاك ^ــ^



خروف بيسأل خروف صاحبه
عدى علينا عيدين ومحدش دبحك لييه ؟؟ قاله مسجل بشهادة الميلاد حصان !


ديـكـين كانوا بيحششوا طول الليل فى العشه
لما صحيوا الديـكـين الصبح قالوا كوكاييييييييين !!


محشش اتصل على مطعم كباب قالهم عندكم عشاء
قالوا اكيد .. قالهم ولسه محدش عزمنى !!


واحد محشش حماره ضاع لقى حمار وحشى
قال الغبى متنكر فاكرنى مش هعرفه !


سودانـى ساعد ست كبيره الست قالتله بيض الله وجهك
قالها ما فى امل :(


سأل رجل ابن اخيه البخيل متى ستأكلون العشاء 
قاله عندما ترحل يا عمى !

وكمان فيديو جااااااااامد لاحلى نكت 





1 التعليقات:

  1. سأل المريض:هو انا حأقدر أمشى بعد ما أفك الجبس؟ الطبيب:وكمان حاتلعب كوره ببراعه المريض:غريبه مع ان أنا مش بأعرف ألعب أصلا.
    العاب بنات تلبيس ومكياج

    ردحذف

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

احلى النكت

Copyright © 2012 | | تصميم : Blogger Templates